Teka-Teki 1 Ribu | Soalan 66 - 70

Teka-Teki 1 Ribu | Soalan 66 - 70

1.        Benda apa mata tiga kaki satu?.
2.        Sebab apa kalau kita nak beli komputer,tauke tu tak minta duit dulu?.
3.        Pakai topi kuning bukan kontraktor,pakai baju putih bukan pembantu makmal,berekor bukan haiwan,pokok apa?.
4.        Aku bukan burung yang terbang tinggi di udara.Aku bukan laut,tapi aku penuh air.Bila aku ceria aku putih.Bila aku sedih aku hitam.Apakah ia?.
5.        Matahari bintang,siapa bapa?.

Tahap Kesukaran : 1/5  
 
WHATSAPP SEKARANG UNTUK ODER EBOOK TEKA-TEKI 1RIBU
KE NO TELEFON:

 0132560907

2 ulasan:

  1. 2.sbb tauke tu nk duit zaman sekarang ,duit dlu skrang mne laku

    BalasPadam
  2. pakai topi kuning bukan kontraktor ,pakai baju putih bukan pembantu makmal , berekor bukan haiwan pokok apa

    BalasPadam

Pilih Emoticon :